Co to jest i dla kogo ?
Obsługa korespondencji codziennej to usługa polegająca na przekazaniu naszej firmie procesu codziennego przygotowywania i nadawania wielu listów. Rozwiązanie to ogranicza przygotowanie korespondencji do złożenia zlecenia przez zabezpieczony, internetowy panel klienta. Usługa przeznaczona jest dla podmiotów, które wysyłają w miesiącu od kilkuset sztuk do kilkudziesięciu tysięcy listów, redukując niemal całkowicie czas pracy i problemy związane z obsługą korespondencji.
Oszczędności finansowe
Opłaty za druk, kopertowanie i wysyłkę listu w formule outsourcingu są do 60% niższe niż koszty obsługi korespondencji we własnym zakresie. Ponadto możliwe są do uzyskania nawet 30% (!) oszczędności na opłatach pocztowych, które mają największy udział w koszcie korespondencji tradycyjnej. Koszty możemy obniżyć jeszcze bardziej poprzez sortowanie dokumentów i wysyłkę części korespondencji w formie elektronicznej (wysyłka na adres e-mail) do adresatów, którzy wyrazili zgodę na taką formę komunikacji.
Bezpłatna konsultacja >