Adrex Group
Jesteśmy firmą specjalizującą się w obsłudze korespondencji wychodzącej. Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorstw i instytucji, które cyklicznie lub okazjonalnie wysyłają duże ilości listów. Naszym klientom pomagamy ograniczyć koszty związane z drukiem i wysyłką dokumentów, usprawniamy proces przygotowywania korespondencji oraz podnosimy jej jakość i skuteczność. Odbywa się to poprzez przejęcie całego procesu obsługi korespondencji lub jego wybranych etapów. Umożliwiamy również wykorzystanie nowoczesnych kanałów dystrybucji dokumentów w formie elektronicznej.
Zakres świadczonych przez nas usług rozciąga się od dostaw kopert, poprzez druk i kopertowanie dokumentów, aż po ekspedycję listów na pocztę. Wraz z rozwojem technologii informatycznych wprowadziliśmy takie usługi jak sortowanie i grupowanie dokumentów przed procesem wydruku oraz generowanie i dystrybucja dokumentów w formie elektronicznej na adresy e-mail.